    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Date: Wed, 10 Jul 2013 11:08:15 +0200
    <kqmio0$688$1@news.task.gda.pl> <kqustk$mkj$1@node2.news.atman.pl>
    <kquvei$obf$1@node1.news.atman.pl> <kr12iu$ser$1@node1.news.atman.pl>
    <kr3e5v$a0e$1@node1.news.atman.pl>
    <1czzopumxls25.1mif76d1zzvwr$.dlg@40tude.net>
    <kr3nnp$kh5$1@node1.news.atman.pl> <k...@w...czorty.pl>
    <krglqr$kti$1@node2.news.atman.pl> <k...@w...czorty.pl>
    <krharn$a5t$1@node2.news.atman.pl>
    <1kkhamw933p5j.z97rxxt1x0fn$.dlg@40tude.net>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Co Ty gadasz za pierdoły. Obiady w przedszkolu są około 13-13,30. To jak
    > nikt z tego nie korzysta?

    Niektórzy korzystają, ale nikt z moich znajomych. W przedszkolu gdzie odwożę
    dzieci obiady je gdzieś około 1/3 dzieci. Pozostałe w tym czasie bawią się w
    drugie sali. Po co dziecko ma jeść obiad skoro za godzinę będzie w domu?

    > Nie wymyślisz ile różnych opcji niesie życie. Nie wiem też na jakiej
    > podstawie ustawiłeś klasyfikację.

    Na podstawie _moich_ znajomych. Nie silę się na statystyki ogólnopolskie,
    Warszawskie, albo inne. Pisze o swoich znajomych.

    > Dołoż do tego mój przypadek
    > - praca na etat 7,30-15,30, żona - własna działalność od 8,30 do 16,30;
    > dojeźdza do drugiego miasta. Korzystanie jedynie z pomocy niani, jedni
    > dziadkowie są o 130 kilometrów od naszego miasta, drudzy dziadkowie to
    > ludzie schorowani - nie pomogą, bo sami potrzebują pomocy.

    Nie znam Cię więc nie mi oceniać czy to wybór czy konieczność.

    Pozdrawiam
    Ergie