    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Date: Mon, 15 Jul 2013 11:51:11 +0200
    <kqmio0$688$1@news.task.gda.pl> <kqustk$mkj$1@node2.news.atman.pl>
    <kquvei$obf$1@node1.news.atman.pl> <kr12iu$ser$1@node1.news.atman.pl>
    <kr3e5v$a0e$1@node1.news.atman.pl>
    <1czzopumxls25.1mif76d1zzvwr$.dlg@40tude.net>
    <kr3nnp$kh5$1@node1.news.atman.pl> <k...@w...czorty.pl>
    <krglqr$kti$1@node2.news.atman.pl> <k...@w...czorty.pl>
    <krharn$a5t$1@node2.news.atman.pl> <k...@w...czorty.pl>
    <ks0aop$g7i$1@node1.news.atman.pl> <k...@w...czorty.pl>
    <ks0fq9$km2$1@node2.news.atman.pl>

    Dnia Mon, 15 Jul 2013 11:36:08 +0200, Ergie napisał(a):

    > Ale my tu nie dyskutujemy ile _można_ wydać, bo można wydać nawet i sto
    > tysięcy, ale ile _trzeba_ wydać. Twierdzenie, że posiadanie dzieci to luksus
    > gdy samemu wydaje się sporo podczas gdy inni wydają mniej jest bez sensu.
    Mam dwójkę: jedno przedszkole, drugie żłobek - od września to samo
    przedszkole (będzie taniej, gdzieś na poziomie kosztu żłobka)
    przedszkole 11 x 560 = 6 160,00 (sierpień jest wolny, nie liczony)
    żłobek 11 x 280 = 3 080,00 (lipiec wolny, nie liczony)
    niania - 12 x 1000 = 12 000,00 (musi być przy małych dzieciach, które
    bywają raz w miesiącu chore)
    SUMA: 21 240,00

    średnio co miesiąc jest to 100 miesięcznie x 12 = 1 200,00

    Daję na to jakieś 2 tysiące rocznie przy dwójce dzieci

    Mała wychodzi z mleka, a starszy jada to co my, ale extra: jogurty, soczki,
    owoce, jakieś słodycze. Niech to będzie na miesiąc z 250 x 12 = 3 000,00

    > Suma 9260zł czyli blisko wspomnianych 10 tysięcy.. tyle że to dotyczy trójki
    > dzieci :-)
    Zabawki i inne duperele to nie mam pojęcia.
    Z tego co powyżej to wyszło mi 24 600,00.

    To są uśrednione wydatki, które muszę ponieść - miasto Toruń.

    Ergie, to Ty wyszedłeś od tego, że u Ciebie jest to wiele mniej, nie znasz
    ludzi którzy wydają pełną stawkę za przedszkole jak i nie znasz ludzi,
    których dzieci jedzą obiady w przedszkolu.

    Nie twierdzę, że dzieci to luksus, ale kosztują i to dużo.

    --
    Franc