  • Data: 2013-07-15 17:28:25
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Eee a padła taka kwota? Bo już mi się pierdzeli ten wątek, za długi ;)

    Ano :-)

    [cytat]

    Moj przypadek, pelne przedszkole 9h dziennie niestety prywane, bo miejsc
    brak itd. Rocznie 12.000zl EOT. I tak to wyglada podobnie w moich gronie
    znajomych, jak zarabiasz juz troche wiecej to nie lapisze sie na
    panstwowke, a prywatne straszne boli. Moze w twoim miescie calkiem
    inaczej to wyglada ale w Szczenie nie jest pieknie.

    [koniec cytatu]

    Pozdrawiam
    Ergie