  • Data: 2010-12-13 19:15:38
    Temat: Re: Wielkosc smietnika
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 13:40, Kudlaty <p...@g...com> wrote:

    > Zwiazanie z fundamentem bedzie za pomoca srub, kolkow. Jako tako nie
    > bedzie fundamentu zwiazanego na stale z konstrukcja.
    > Czyli polaczenie rozlaczne z drugiej strony widze inna mozliwosc
    > Czy plyta zelbetonowa jest fundamentem ? Raczej nie, jest dociazeniem
    > konstrukcji. Wezmy np reklamy wzdluz drog jako konstrukcje
    > wolnostajace. Maja dociazenia w postaci obciaznikow betonowych.
    > Fundamentu nie maja a stoja dlugie lata i sie nie przewracaja nie
    > lataja targane przez wichury.

    Nie mozesz wogole zadnych fundamentow zrobic bo to juz bedzie
    niezgodne z przepisami! Cokolwiek wlejesz / wbijesz w ziemie (ponizej
    poziomu terenu - zapewne gdzies w ustawie jest definicja tego) to juz
    bedzie z nia zwiazane i koniec :) Plyta zelbetowa jezeli ja POLOZYSZ
    na ziemi - nie bedzie fundamentem i nie bedzie zwiazana z gruntem -
    ale jak wybierzesz 10cm ziemi zeby ja tam wlac / osadzic - to juz jest
    zwiazane z gruntem :) Reklamy owszem - sa czasem zwyklymi kraweznikami
    dociazone, ale nic w ziemie nie wchodzi tylko lezy "na" ! Szukaj
    definicji w ustawie ale tak latwo oszukac prawa sie znowu nie da :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.