  • Data: 2010-08-08 13:30:30
    Temat: Re: Wilgoć w mieszkaniu w czasie upałów..
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 11:00:18 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Nocą wilgotność powietrza na zewnątrz sięga 80-90%. W dzień około 60%.
    > Wietrzenie nocą, to wpuszczanie wilgoci.

    Idąc Twoim tokiem rozumowania w czasie upałów nie należałoby w ogóle
    przebywać w domu ani też gotować na gazie, bo największym źródłem wilgoci w
    domu jest człowiek oraz reakcja spalania gazu - zawartość pary wodnej w
    wydychanym powietrzu oraz jej ilość wyparowywana przez skórę tudzież
    powstająca ze spalania gazu używanego do gotowania (nie mówiąc o parze
    ulatującej z garnków) jest wystarczająca do zawilgocenia niewietrzonego
    domu w stopniu superekstra.