  • Data: 2009-09-29 10:22:17
    Temat: Re: Wkretarka - padly akumulatorki - czy warto?
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    żywana na budowie a więc nie w warunkach amatorskich?

    > To prawda.
    > Zastanawia mnie jednak taka sprawa:
    > Za naprawy gwarancyjne serwis dostaje zapewne kasę od producenta.
    > To dlaczego nie chca naprawiać i brać za to kasę a wola pisać ""charakter
    > uszkodzeń wskazuje..." i nie zarabiac na naprawach.

    Kolega pracował w serwisie "wewnętrznym", to jest inna sytuacja.
    Przy serwisach zewnętrznych taka sytuacja staje się zrozumiała gdy np. serwis
    dostaje ryczałtową stawkę za naprawę, np. 50 zł. I jeśli się "nie mieści" to
    część awarii musi odesłać.
    W dobrych (dla konsumentów) czasach, fabryki (chińskie) do np. zamówionych
    1000szt. żarówek czy wiertarek, dodawały 100szt. na wymianę klientom, którym
    chce się reklamować (i np. nie zgubili paragonu). Nie opłacało się naprawiać,
    szukać przyczyn, etc. Ale to se ne vrati.

    > Dlatego też wolę kupować tani sprzet z marketów i w razie czego wymieniać
    > na nowy za okazaniem paragonu niz prowadzić dziwne dyskusje z serwisami
    > firmowymi.

    Jak bierzesz "na fakturę" (do firmy) automatycznie tracisz taka możliwość.

    pzdr., PB