eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł? › Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
  • Data: 2021-06-25 18:02:54
    Temat: Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2021 o 22:07, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale kojarzysz, że jeśli chcesz określony moment wkręcania, to żadna
    > cudowna wkrętarka nie obniży odpowiednika na nadgarstku?
    nigdy to dla mnie nie było problemem. Ale jak to napisałeś, to
    faktycznie, przy ZWYKŁEJ wkręcarce, gdy "chwyta" wkręt, to albo zacznie
    przeskakiwać sprzęgło, albo szarpnie nadgarstkiem. w udarowej tego niema.
    masz tu filmik, pokazujący jak wrkęcam dużą wkrętarką dwubiegową i
    udarową. cały czas trzymam spust wciśnięty, wyrywa mi bita z wkręta, bo
    układ jest mało stabilny. udarowa górą.

    https://www.youtube.com/watch?v=viNWjv_yP6s

    ToMasz

    rok temu chciałem napisać recenzje tej wkrętarki udarowej, bo to dla
    mnie wiekopomne odkrycie. PRzy robieniu podłogi drewnianej, jej
    niewielka waga, szybkośc i moc "szlagu" sprawiły ze była narzędziem
    niedoścignionym. wkrętarki działały tylko gdy udarował byla ładowana.
    niestety, po podłodze, urządzenie bez uchwytu wiertarskiego rzadko się
    przydaje. Prawdę mówiąc ma założony kwadrat 1/2cala i robi w serwisie
    jako klucz udarowy.... ale raczej słaby w _porównianiu_ do pneumatycznego.