eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł? › Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
  • Data: 2021-06-25 11:17:33
    Temat: Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2021 o 23:41 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Ale ze względów bezpieczeństwa żadna z firm nie produkuje wkrętarek o
    > momentach obrotowych powyżej 80Nm.
    >
    > Tak więc te opisywane 150Nm to tylko już z udarem, gdzie taką zakrętarkę
    > można bezpiecznie trzymać jedną ręką. Dzięki udarowi nie odczuwa się
    > tego momentu obrotowego, a dokręcając śruby czy wkręty o średnicach
    > 8-10mm (na klucz 13 i 17) potrafi urywać łby.

    A duże wiertło łopatkowe (40-50mm)czy też długie świdrowe da radę zakręcić
    taka udarowa zakrętarka? - pytam, bo nigdy takiej nie używałem. Ta makita
    co ją podawałem wyżej spokojnie daje radę, ma jednak jedną wadę -
    potrzebuje 230V z gniazdka. A ja teraz coś dłubię na działce bez prądu i
    też przydałby mi się mocniejszy sprzęt na aku. Teraz sobie radzę
    przetwornicą samochodową na "mocniejsze roboty" :-)
    Agregatu nie chce mi się ciągać.

    TG