  • Data: 2017-05-10 14:14:24
    Temat: Re: Włączyłem ogrzewanie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 May 2017 13:55:18 +0200, quent napisał(a):

    > U mnie jest spora bezwładność cieplna. Zbić zimą kilka stopni to z dobę
    > potrzebuję.

    Nie wiem z czego wy te domy macie, chyba że to przez podłogówki.
    U mnie w zimie dom sam z siebie temperatury nie trzyma, gdybym wyłączył
    kocioł podczas mrozów, to po kilku godzinach miałbym 16 st.
    A jak chcę szybko achłodzić, to otwieram okna...

    Porotherm gruby, 15 cm styro.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl