  • Data: 2017-05-10 16:17:03
    Temat: Re: Włączyłem ogrzewanie
    Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:f1e2e606-ae19-4b06-a155-819f474d4c7f@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 10 maja 2017 10:52:59 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
    > Użytkownik <w...@a...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > Nam to nie grozi. Najwyzej sami zostaniemy zaanektowani przez kilka
    > mocarstw. I to niezaleznie od tego czy to ociplenie będzie czy nie. A jak
    > nie będzie to chłopcy telewizorowcy szybko udowodnia, ze to oziębienie
    > powstalo wskutek globalnego ocieplenia.
    > =======================================
    > Ja uważam, że nie chodzi o to, że jest (nie ma) globalnego ocieplenia.
    > Jednak wiele dowodów wskazuje, że jest. Chodzi tylko o iną tezę: za
    > globalne
    > ocieplenie odpowiada człowiek. A tego w żadnym razie udowodnić się nie da.

    http://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-nie-ma-emp
    irycznych-dowodow-na-antropogenicznosc-globalnego-oc
    ieplenia-41

    > Ba! Wręcz przeciwnie- kilkanaście lat temu miała miejsce erupcja wulkanu w
    > Chile, który wypuścił do atmosfery więcej freonu, niż wyprodukowała go
    > ludzkość. Powinniśmy po prostu starać się rzetelnie wyjasnić sobie to
    > zjawisko i jego konsekwencje. Natomiast w żadnym razie nie próbować
    > ingenrować w przyrodę.

    http://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-wulkany-em
    ituja-wiecej-dwutlenku-wegla-niz-czlowiek-58

    Problem polega na tym, że po pierwsze- zainteresowane kasą z dotacji
    ośrodki "naukowe" generują takie wnioski. No ale ok- zapewne wyśmiejesz tę
    tezę. To ja zadam Ci jedno jedyne pytanie- a może Tobie uda się odnaleźć
    odpowiedź: na początku 19 wieku miała miejsce erupcja wulkanu Tambora. Ile
    ton gazów cieplarnianych i pyłów wyrzucił w atmosferę podczas swojej
    aktywności i porównaj ją z podawaną oficjalnie produkcją gazów
    cieplarnianych. Taką popierdułką (w porównaniu z Tamborą) jak Krakatau,
    który uaktywnił się ok. 80 lat później- nie zawracaj już sobie głowy

    --
    Chiron

    p.s.
    Zwróć proszę też uwagę na argument, jakoby podwodne wybuchy wulkanów były
    niegroźne, bo pochłania gazy lawa i to wszystko zostaje w wodzie. Jest to
    brednia kompletna. Zauważ też, że spora część gazów cieplarnianych (czemu
    tylko CO2?) produkowanych przez człowieka też jest pochłaniana w wyniku
    różnych naturalnych procesów- czego nie uwzględniono.