    From: "kiki" <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Date: Sun, 4 Jan 2009 00:20:49 +0100

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    news:gjoqhk$rnj$1@news.interia.pl...

    >> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1383f721da291faf
    .html

    Od wewnątrz to problemu nie ma jakoś obrobisz wełną, naciągniesz
    wiatroizolację na wszystko, pod murbelkę wciśnij pianę żeby uszczelnić.
    Możesz wszystko zapianować, obrobic styropianem. Tam nie może lecieć żadne
    powietrze. Gdzie ty masz wieniec pod tą murłatą? Opisz to dokładnie?
    Musisz to wszystko chronić przed ciśnieniem powietrza w czasie wiatru. Tam
    nie ma prawa wpadać żadne zimne powietrze, ma być szczelne i w związku z tym
    polecam styropiando obrobienia murłaty, bo wełna wymaga wentylacji.

    Widzisz ten falisty plastik okleiłem styropianem 1cm po to że w nim
    narobiłem dziurek i dolna "falistość" wentylowała mi od góry wełnę, którą
    upychałem na wielki wcisk żeby zagrodzic zimnemu powietrzu droge. Każdy
    przypadek trzeba przemysleć ale taka dysza to mój autorski pomysl i myślę,
    że nie najgorszy. Zrób tą dyszę za wczasu i o takiej długości jak potrzeba.
    W sumie to zacznij od dysz, murłaty później ten drut wiązałkowy, wełna i
    wiatroizolacja... później kamera termowizyjna, sprawdzić czy nie ma
    przecieków powietrza, nawet strumyczków, które puszczą cie później z
    torbami.

    > A tak, to juz wszyscy pamietaja.:-))

    Ty też pamiętaj :-) Bez awantur, cichutko, tylko na koniec wręczasz kasę
    odliczasz gotówe i ostatnimi banknotami są paragony.