  • Data: 2009-12-24 06:12:36
    Temat: Re: Woda kapie przez strop bez izolacji
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 22:56, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jest o porach kapilarnych w betonie,

    To co innego...
    ;-)

    > nie wierze ze nie slyszales o
    > kapilarnym podciaganiu wilgoci przez beton.

    Owszem słyszałem... A na tej grupie nawet się "dowiedziałem" że to
    podciąganie jest tak silne że wodę wyciąga aż po dach i tam wytryskuje
    tworząc wodospad.
    ;-)

    > To nic nie przesadza.

    Przesądza jak najbardziej. Ja nie zatapiałem kapilar w betonie. Drogo
    by było. Zresztą nawet nie wiem ile trzeba kupić tych kapilar w
    przeliczeniu na kubik betonu.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.