    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wodociąg - podłączenie
    Date: Sun, 17 Mar 2013 22:40:44 +0100

    /// Kaszpir /// wrote:
    > Witam !
    >
    > Za jakiś czas (w tym roku) ma być wodociąg ...
    > Już niedaleko jest pociągnięty i zapewne za kilka miesięcy będziemy
    > podłączani. Zapewne będzie poprowadzony przez drogę gminną (nie
    > asfaltową ,a jedynie utwardzoną).

    masz już warunki przyłączeniowe?

    musisz pogadać z wodociągami... bo ty sobie zrobisz jak ci wygodnie a oni
    ci powiedzą że tak jest źle bo:

    woda ma iść jak najkrótszą trasą od granicy do wejścia do budynku, że
    wodomierz ma być zaraz po wejści rury do domu. Moga też stwierdzić ze ma być
    rura stalową wprowadzona do domu (bogu dzieki z tego sie już wodociągowcy
    powoli zaczynają wycofywać), ponadto musisz ustalic jaka ma być średnica
    rury i jaki typ żeby ci potem odebrali przyłącze.

    czekaj Ty nie jesteś gdzieś z mojej okolicy (zabierzów koło krakowa)?