  • Data: 2013-03-17 22:57:11
    Temat: Re: Wodociąg - podłączenie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > szczególnie jak wodociągi zażądają typowej studzienki wodomierzowej z
    > tworzywa a nie zgodzą sie na zwykłą studnie z kręgów z pokrywą.

    Wręcz przeciwnie :-)

    Mam licznik w studzience plastikowej takim gotowcu za 1000zł, początkowo
    wodociągi chciały by był w studni betonowej, zaizolowanej ciężką izolacją
    przeciwwodną, z atestowanym zejściem i paroma innymi "duperelami" zgodnymi z
    jakimiś normami i wytycznymi. Uwierz mi dając studzienkę plastikową
    oszczędziłem sporo kasy i czasu :-)

    Pozdrawiam
    Ergie