  • Data: 2009-04-07 08:23:56
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:grd407$2em$1@inews.gazeta.pl...

    Oj za darmo w mordę dostać można... przyjedź na pragę po 22:00
    ;-)

    Powiem więcej - jak pierwszy raz chciałem się budować to pracownik
    Xella zaoferował że wyposaży moją ekipę w sprzęt, ubrania i za darmo
    ich przeszkoli. W zamian za to ja miałem pozwolić na filmowanie mojej
    budowy... Niestety ekipa nawaliła (może wystraszyli się tego
    filmowania) i nic z tego nie wyszło.

    >Wszyscy

    Zgadza sie - jak je sobie sam kupisz... Ale nie mają wtedy na plecach
    napisu reklamowego np. "OKNOPLAST" prawda?
    ;-)

    > Zgadza sie, jak przegladam katalogi Bety i widze buty w cenniku po 200 -
    > 300zl na podeszwie Vibram, to taki drelich robi wrazenie. Sam do pracki
    > kupilem sobie po polarku i sprawuje sie super juz drugi rok.

    Bo to takie ubrania dla takich "robotników" jak my ...
    ;-)