eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :) › Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
  • Data: 2011-02-03 21:53:25
    Temat: Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
    Od: ŁC <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Feb 2011 22:05:16 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

> [...]
    go-numeru,wideo.html

    > A tymczasem właściciel działki powinien wysłać do TPSA żądanie usunięcia
    > ich infrastruktury ze swojej ziemi, wyznaczając termin na dokonanie tego, a
    > po jego upłynięciu usunąć na koszt TPSA.

    I działa to z każdą tego typu infrastrukturą? Przez naszą działkę leci
    rura z wodą - blisko do podłączenia się ;-) ale z ciekawości myślałem
    czy z racji takiego przebiegu nie można od wodociągów czegoś wywalczyć.

    --
    ŁC
    Dresiarze to najtroskliwsi ludzie jakich znam - ilekroć obok nich