eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :) › Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
  • Data: 2011-02-04 08:51:55
    Temat: Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kurdebalans" <moja nazwa@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:iigdbu$i1f$1@news.net.icm.edu.pl...
    > O! Witam kolegę serdecznie,
    > Ale zdaje się, że kolega reprezentuje firmę która najczęściej tak robi
    > kształtując rzeczywistość metodą faktów dokonanych.

    tak robi tepsa, energetyka sie hamuje :-) Najczesciej to sa zaszłości -
    obecnie dba sie o uzgodnienia z włascicielami.

    > A moja rada?
    > Jak tego czegoś nie ma w planach, wyrysach, mapkach, KW, etc. Czyli
    > oficjalnie nic o takim cudzie nie wiemy to takie coś "przypadkowo
    > doprowadzamy" do stanu nieczynności. Bo skąd mielibyśmy wiedzieć że tam
    > coś jest lub było?

    Linie napowietrzną widać, kablowa jest zwykle wrysowana - wiec nie tak łatwo
    o ten "przypadek".

    > Po czym zupełnie legalnie gonimy ewentualnie ekipę naprawczą za wstęp na
    > cudzy teren. (wzywamy policję),

    Jak nie było zgody wczesniej - takie prawo nawet do tych linii co widać.

    > negocjujemy stosowną rekompensatę za ograniczone korzystanie z własnej
    > nieruchomości (stała miesięczna oplata + VAT)

    jakies smieszna kwoty wychodzą. I raczej bez vatu :-)

    > Hej, Budyń napisz jak Wy to robicie,

    Skutecznie :-)

    W kazdym razie jesli ktos ma ochote kupic dzialke z linią, a mówią mu że
    łatwo energetyke pogoni z działki - to ja mówie: to nie takie proste.

    b.