  • Data: 2015-05-06 12:32:57
    Temat: Re: Wybór technologii przy budowie domu
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 12:36:06 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Niestety już nie. Ale mieszkałem w kanadyjczyku naście lat. Obecny mam z BK
    > i oczywiście jest trochę gorzej (większa bezwładność cieplna), ale w
    > połączeniu z wentylacja mechaniczną jest OK - z wentylacji w zimie wieje
    > jakieś 18-19, więc w ciągu godziny lub dwóch temperatura w pokoju spada do
    > zadanych 19.

    ty myslisz ze jak odpowiesz po miesiacu to mnie zmylisz :-)))
    (ZIMA) jesli w nie-drewniaku jestes w stanie regulowac temperature
    to w drewniaku tez- zatem akumulacyjnosc specjalnego znaczenia nie ma - bo i tak
    uzyskujesz co chcesz.
    Dla tych którzy nie regulują ma znaczenia zerowe - jak pisalem wczesniej.

    Natomiast LATEM mała akumulacyjnosc to powazna wada - bo budynek potrafi sie
    przegrzac.

    b.