  • Data: 2015-05-07 12:56:55
    Temat: Re: Wybór technologii przy budowie domu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:740a62e8-066e-4b2b-ba8a-ecaaa58faf65@go
    oglegroups.com...

    > Ale przeciez ja liczylem moc juz dla powietrza, ktore ochlodzi sie do
    > temp. 6stC, czyli temperatury zasilania tej chlodnicy... Nizej sie nie da.
    > Wiec
    > to absolutnie maksymalna moc.

    A to OK. Nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi.

    > No wlasnie - w salonie. Moj salon ma 35m2, a wentyluje jakies ~300m2.
    > Wczesniej
    > w innym watku chyba, pisales o tym ze masz wentylacje mechaniczna i przez
    > temperatury sie szybko wyrownuja

    Nie szybko wyrównują a szybko (względnie) po wyłączeniu ogrzewania
    ochładzają te pomieszczenia gdzie są nawiewy.

    > - a teraz piszesz, ze "to wystarczy na salon
    > i 2 pokoje" - a reszty domu w tym czasie nie bedziesz w ogole wentylowal
    > czy
    > magicznie chlod bedzie wiedzial zeby zostac tylko w salonie i sypialni
    > ?:-)

    Jak do salonu będzie wpadać 17 i tam się mieszać z 22 to do kuchni poleci 20
    i zmiesza się z 24 i z kuchni wyleci 23. W salonie (i innych pomieszczeniach
    z nawiewami) będzie zawsze o te przykładowe 2K zimniej. Aby była ta sama
    temperatura to już trzeba niezły przeciąg zrobić.

    > He he, ale podobno wlasnie dlatego 1kW ma wystarczyc bo bedziemy chlodzic
    > 24/h - powoli ale przez caly czas - ktos tu pisal wczesniej o mocy ciaglej
    > :-)

    Ciągłej w sensie że chodzi non-stop. Bo klima non-stop nie chodzi ani u mnie
    ani u nikogo kogo znam bo nawet najmniejsza jest zbyt wydajna.

    Pozdrawiam
    Ergie