  • Data: 2011-10-11 02:05:58
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Tornad" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ciach (slowka)

> [...]

    > Chyba tylko z wrodzonego debilizmu. Z tego samego debilizmu jak w Polsce

    > ludzie na co dzień wodziankę z drewnianych misek jedli, bo kasza była od

    > święta, oni uczyli dzieci pisać i matematyki w szkołach powszechnych.

    > Odkrywali i zdobywali nowe lądy, mieli kolonie. Że co, że Polska ma

    > niekorzystne położenie. Niemcy mieli kolonie a dwa dni krócej wtedy się do

    > nich płynęło. Co to są dwa dni jak trzeba płynąć trzy miesiące. Teraz pomimo

    > tego że mają w miarę zrównoważone bilansy płatnicze w eksporcie i imporcie
    też

> [...]

    > Mercedesy i Rollsy, o samolotach z litości nie wspomnę. Tworzą nowe

    > technologie. Do tego ci debile jak się nie nadają do roboty na wielkich tego

    > Świata to sami idą na wygnanie. Wynajmują wtedy nory na jakiejś Majorce i tam

    > egzystują aż z późnej starości nie umrą. Ty się facet xxx dolnij w łeb i

    > zacznij myśleć. Myślenie nie boli, chociaż w stanie w jakim się twój mózg

    > znajduje nie idź na całość od razu, bo możesz nie przeżyć. Trenuj. Zacznij od

    > 2 minut dziennie. Po miesiącu możesz próbować podnieść poprzeczkę do 5 minut.

    > I łby od śledzi jedz. Żydzi mówią że pomaga.

    Skoro o starszych braciach w wierze wspomniales to polecam stronke
    http://marucha.wordpress.com/2011/10/10/program-elim
    inacji-polakow/#mor
    Co o tym sadzisz?
    PS. Dziwi mnie, ze uzywasz slow uwazanych powszechnie za wulgarne i Ci to
    przechodzi. Ja napisalem to pod Twoim tekstem i mi automatyczny chyba operator
    nie przepuscil. Musialem wyiksowac. Masz jakies niezle chody na niusach...
    Pzdr
    Tornad