    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Date: Tue, 11 Oct 2011 06:40:46 -0700 (PDT)

    On Oct 10, 9:51 pm, quent <x...@x...com> wrote:

    > Dzi p acimy ok. 70% podatk w i jako nikt na ulic nie wychodzi.
    > Dlaczego? Bo zabieraj nam po cichu...

    Ciutke cie poprawie:
    Placimy okolo 50% podatku.
    Widac to i w ilosci kasy dystrybuowanej przez rzad (okolice 50% PKB)
    jak i liczac na piechote od "brutto pracodawcy" do "czesci ceny ktora
    nie jest podatkiem".

    Wychodzi bardzo podobnie wiec biorac pod uwage zupelnie inne metodyki
    liczenia jest to bliskie prawdy.

    > Bo przecie nie jest tak, e w jednym okienku w pracy dostajesz np.
    > 10tys. z wyp aty a w drugim obok oddajesz od razu 7tys. z .
    > Wtedy by by krzyk i protesty a tak cisza, ka dy p aci i nawet nie wie
    > kiedy i na co!

    Taka socjotechnika. Czego oczy nie widza tego duszy nie zal.