  • Data: 2011-10-12 04:43:37
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kiki napisał:

    > Nie tyle antyklerykalnie co nie wierzy w bajki.

    Wiesz kiki... na takiej retoryce daleko nie zajedziesz i nikt tego nie
    zrobi.
    Można być ateistą, albo wierzącym w cokolwiek. Jednak nazywanie
    publicznie czyichś wierzeń bajkami już jest niestosowne i nie wiem, czy
    pod jakiś paragraf nie podpada, dlatego myślę, że nie ma co nazywać
    samej religii bajkami. Niech sobie tam będzie czym chce - dla jednych
    świętość, dla innych bajki - ale niech nie będzie nachalnie promowana za
    każdym rogiem i za każdym drzewem... Niech nie bedzie tego w szkołach i
    przedszkolach - o ile mają status świeckich placówek - niech przestrzeń
    publiczna będzie wolna od wszechobecnej teraz religii.
    Nie mam nic przeciwko religii, ale niech ona sobie istnieje obok takich
    jak ja, Ty, czy inni.
    Dla jasności - nie jestem ateistą, ani pedałem :-), a oddałem swój głos
    na Palikota tylko z powyższego względu. Jestem przekonany, że dużo ludzi
    prezentuje taką samą postawę, a głos oddałoby zdecydowanie więcej, tylko
    mentalnie jeszcze do tego nie dorośli.
    Jednak to nastąpi.

    pozdrawiam
    Robert G.