  • Data: 2011-10-11 22:33:41
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:19995951935281ad5f22147aa1924ea6@masel.cs.put.p
    oznan.pl...

    > Zadalem pytanie. W zaden sposob nie wyrazilo ono mojej opini w tym
    > temacie. Przyznam, ze przez takie podchwytliwe pytania, jak Twoje -
    > ciagle jestem daleki od zajecia jednoznaczego stanowiska w tym temacie...

    OK ale podejdź z innej strony.

    To nie są twoje dzieci ani nie ty jesteś w parze z innym gejem, więc tak
    naprawdę nie powinieneś się wtrącać w sprawy cudze obyczajowe. O ile dziecko
    nie bedzie krzywdzone to nie powinieneś komuś zakazywać czegoś na co ma
    ochotę.
    Tak samo z innymi aspektami życia jak aborcja czy refundowanie invitro. Ty
    jak nie chcesz to nie będziesz namawiał kochanki do aborcji, to twój wybór
    ale skoro to ciebie nie dotyczy to nie możesz zabraniać innym. Oni i tak
    wyjadą za granicę w tym cely albo załatwią to tutaj narażając się na
    odpowiedzialność karną. Chcesz żeby wszyscy uciekli z ciemnogrodu?
    Nie powinieneś przymuszać niewierzących do oglądania symboli religijnych lub
    wręcz figurki zakrwawionego mężczyzny po wykonaniu kary śmierci na tym
    symbolu religijnym.