    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Date: Thu, 13 Oct 2011 12:15:35 +0200

    wiadomości news:j769u3$n33$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale wszystko jest w ciągłym ruchu!

    Wszystko względem tego punktu-tak, ten punkt względem wszystkiego-tak,
    wszystko względem niczego więcej poza punktem-nie, punkt względem niczego
    poza wszystkim pozostałym -nie.

    > Nie zrozumiałeś. Może prościej: przesunięcie dopplerowskie jest
    > obserwowalne wyłącznie dla fal.

    Ja dobrze zrozumiałem. Wyraźnie napisałeś cytuję "Przesunięcie
    dopplerowskie działa na ruch fali"
    i z tym świat nauki się nie zgadza bo efekt dopplerowski jak sama nazwa
    wskazuje "efekt" jest skutkiem a nie przyczyną, więc nie może oddziaływać na
    falę

    > Światło nie jest wyłącznie falą.

    Ale zjawisko dopplerowskie dotyczy tylko fali.

    "Cząstki" neutrin?? Coś źle zrozumiałeś...

    Nie. To ty usilnie próbujesz nie zrozumieć.
    Bo to jakaś tam część czegoś jest, więc nazwałem to w skrócie "cząstka" co
    nie zmienia faktu że treść mojego przekazu o czymś co porusza się szybciej
    niż światło jest chyba rewolucyjnym odkryciem. Czyż nie?
    Jak chcesz to mogę od dzisiaj nazywać to neutrin "latające gówno"
    Więc specjalnie dla ciebie: :Latające gówno neutrin osiągnęło prędkość
    nadświetlną :)
    Też napiszesz że coś źle zrozumiałem z treści przekazanej przez uczonych?

    Marek

    Marek