  • Data: 2011-10-13 10:27:06
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2011 12:15, 4CX250 pisze:

    > Wszystko względem tego punktu-tak, ten punkt względem wszystkiego-tak,
    > wszystko względem niczego więcej poza punktem-nie, punkt względem
    > niczego poza wszystkim pozostałym -nie.

    Nie ma takiego arbitralnie ustalonego punktu.

    Wracasz do teorii geocentrycznopochodnych.

    > Ja dobrze zrozumiałem.

    Nie.

    > Wyraźnie napisałeś cytuję "Przesunięcie
    > dopplerowskie działa na ruch fali"
    > i z tym świat nauki się nie zgadza bo efekt dopplerowski jak sama nazwa
    > wskazuje "efekt" jest skutkiem a nie przyczyną, więc nie może
    > oddziaływać na falę

    "Działa" w potocznym sensie "jest obserwowane w przypadku".

    > Ale zjawisko dopplerowskie dotyczy tylko fali.
    >
    > "Cząstki" neutrin?? Coś źle zrozumiałeś...
    >
    > Nie. To ty usilnie próbujesz nie zrozumieć.
    > Bo to jakaś tam część czegoś jest, więc nazwałem to w skrócie "cząstka"
    > co nie zmienia faktu że treść mojego przekazu o czymś co porusza się
    > szybciej niż światło jest chyba rewolucyjnym odkryciem. Czyż nie?

    Nie jest rewolucyjnym odkryciem odkrycie istniejące wyłącznie wskutek
    tego, że nie zrozumiałeś przekazu.

    A to, ze niedbale piszesz o jakichś "cząstkach neutrin" sugeruje, że
    czytałeś "po łebkach" i nie chwyciłeś sedna przekazu.

    PS: robisz burdel w oznaczaniu cytowania...