  • Data: 2011-10-15 16:21:30
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "kiki" <k...@k...ki> szukaj wiadomości tego autora

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    news:j7c876$igk$1@inews.gazeta.pl...

    > z filozoficznego punktu widzenia nie mam potrzeby nikomu niczego
    > udowadniać.
    > A z punktu widzania podatkowego niech sie urząd skarbowy martwi.
    >
    > A kiki niech nie wypisuje ze bedzie kapłanem pastafarianizmu -on jest
    > gorliwym wyznawcą materializmu/racjonalizmu i nie widac oznak by sie to
    > mialo zmienic.

    Ależ będę wieleblym :-) I spróbuję ci przedstawić tę religię, może w nią
    uwierzysz tak jak uwierzyłeś w inną.
    Trzeba nauczać i nawracać ludzi z innych religii.
    Odejdź od religii zastraszania śmiercią, kalectwem, wiecznym potępieniem.
    Przyłącz się do nowoczesnej religii 21 wieku, która niesie te same
    przesłania moralne co każda inna ale nie straszy. Wyzwól umysł swój i swoich
    dzieci :-) (Free your mind)

    http://www.kosciol-spaghetti.pl/o-nas.html
    Ja jestem zaniepokojony wprowadzeniem religii pochodzącej z Włoch, z miasta
    Watykan, do naszych szkół i narzucenia jej jako jedynej bez możliwości
    wyboru innej.

    RAmen!