  • Data: 2011-10-15 16:30:48
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "kiki" <k...@k...ki> szukaj wiadomości tego autora

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    news:j7c876$igk$1@inews.gazeta.pl...

    CYTAT
    "Ideą wiary w Latającego Potwora Spaghetti jest szerzenie tolerancji i
    zdrowego rozsądku wśród ludzi. Nie jesteśmy antyreligijni, choć dla
    niektórych może tak to wyglądać, my po prostu jesteśmy przeciwko wszystkim
    szaleństwom, które w imię religii się wyprawia."

    Czyli zastraszanie mnie przez moją babkę, że zostane kaleką lub umrę. Wielu
    z was miało podobne doświadczenia w czasie "poznawania" religii.

    CYTAT
    "Pastafarianizm jest prawdziwą religią!

    Naszym jedynym dogmatem jest brak dogmatu. Nie stosujemy żadnych regulacji i
    nakazów. Podejście do wiary każdego z wyznawców jest indywidualne, nie
    odprawiamy żadnych rytuałów, mszy ani modłów czy innych tego typu głupot.
    Nie ma żadnej fizycznej zwierzchności i każdy z członków naszej wspólnoty ma
    prawo głosu o tym czym faktycznie jest nasza religia i dokąd zmierza."

    Moja córka opowiadała mi z rok czy pół roku temu jak jej koleżanka zwierzała
    się jej, że matka tamtej przed snem obstawia ją świecami i świętymi
    obrazkami i każe klęczeć odprawiając jakieś rytuały.

    Mnie usiłowano do rytuałów zmuszać 40lat temu więc im wierzę. A was/ciebie
    zmuszano? od kiedy powtarzałeś wiersze religihne pamiętasz? W jaki sposób
    się ich nauczyłeś i kto cię ich nauczył i w jakich okolicznościach?

    http://www.kosciol-spaghetti.pl/o-nas.html