  • Data: 2015-02-24 21:23:52
    Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 11:29:31 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > czytaj babo jedna bo drugi raz nie napiszę. Przepraszam za to co napisałem, ale bez
    czynnego żalu. Ty nie jesteś głupia. Wręcz przeciwnie, bijesz na łeb niejednego z
    grup. Ale masz wadę. Wyłazi z Ciebie taki skurwysyński nauczycielski charakterek. Nie
    ma ludzi którzy wiedzą wszystko. W tym temacie rację masz tylko z tym że gaz wybucha
    i że sam z siebie w butli nie wybuchnie. Walcz z tym przyzwyczajeniem że wiesz
    wszystko a nie jest wykluczone że za krótki czas nikt się Ciebie czepiał nie będzie.

    Jak ja lubię, kiedy napisanie kilku madrych słów ktoś z kompleksami odbiera
    tak jak Ty. Ja mam syndrom nauczyciela? - wiem bardzo dużo, o wiele więcej,
    niż piszę, bo to, co piszę, to nie jest żadne "wszystko", to są rzeczy
    podstawowe. Kiedy ktoś takiego czegoś nie wie, szlag mnie trafia, jak to
    możliwe w ogóle.
    To ty masz syndrom ucznia i polega on na tym, że kiedy ktoś wie WIĘCEJ od
    ciebie, to już jest dla ciebie "WSZYSTKO" i budzi to twoją niepohamowaną
    agresję. Tacy jak ty zakładają nauczycielowi kosz na łeb tylko z tego
    powodu, że wie więcej. Obrażasz zawsze pierwszy, własnie z tego powodu.
    Odpowiadam chamstwem na chamstwo, bo inaczej nie warto. EOT i nie wchodź mi
    w drogę, odfiltruj sobie, jeśli nie jesteś w stanie powstrzymać się od
    czytania. Będziesz zdrowszy. Przeprosiny przyjmuję, bo choć były "bez
    czynnego żalu", to powiedziałeś przy ich okazji prawdę - tak, jestem mądra.
    I właśnie dlatego mam mnóstwo przeciwników. Taki los.

    --

    XL
    pewni siebie.