  • Data: 2015-02-24 23:47:22
    Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 15:06:04 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    >
    > No to mnie teraz rozbawiłaś i to do łez :-)))))))))))
    > Ubolewam nad Twym losem zapewne ze wszystkimi tutaj...

    Nie ubolewaj, tylko nie czytaj. Po co ten niepotrzebny ból.

    "Jest to właśnie przekleństwo pięknych kobiet aby udowodnić że potrafią
    myśleć, muszą nierzadko stać się chodzącą wikipedią a i tak, przeważnie
    oraz kategorycznie, zarzuca się im: fart, szczęśliwy traf bądź specyficzny
    zbieg okoliczności jeśli chodzi o kwestie intelektualne. Nawet nie zdajesz
    sobie sprawy z krzywdzącej roli stereotypów, w tej kwestii. (...) Suma
    urody i intelektu w jednej kobiecie, nadal jest dal wielu osób, niemożliwym
    kuriozum, nie dającym się zaobserwować w przyrodzie. Przez wieki, wiele
    kobiet, cierpiało z tego powodu."
    Z internetu - o Monice Bellucci.

    --

    XL