  • Data: 2011-07-07 08:14:17
    Temat: Re: Wyciag znad kominka do rekuperatora
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-07-2011 o 22:59:42 RadekNet <r...@r...com> napisał(a):

    > Rzucilo mi sie ostatnio na jakims formum takie cos - grzejac normalnie
    > dom podlogowka w momencie rozpalenia kominka dochodzi do przegrzania
    > pomieszczenia. Czy nie warto by pomyslec o wyciagu znad kominka
    > podlaczonego do reku, zeby to cieplo rownomiernie rozprowadzic po domu?
    Możesz, tylko jest jedno ale, teraz reku mają wymienniki albo klejone
    albo wręcz plastikowe i gorące pow z kominka zniszczy ci wymiennik.
    Musiałbyś ciągnąc powietrze gorące kontrolować temp w kanale i sterować
    dodatkowy wentylator który mieszałby gorące z chłodnym aby nie przegrzać
    wymiennika. Da się zrobić ale proste to nie będzie.

    --
    Pozdr
    JanuszK