eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-11 00:29:58
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:grog8b$qt1$1@news.onet.pl...

    > przestań w końcu obrażać ludzi. To przestaje być śmieszne. Ty sie
    > wyspecjalizowałeś w wyłudzaniu usług za darmo lub półdarmo, i co miło ci?

    No ale co? Nie mam racji?
    No jak ty chcesz mieć firmę, której działalnośc polega na krzyżowym dawaniu
    ogłoszeń zatrudnię/wybuduję. No co to ma być za firma?
    Co jedziesz tylko oglądać robotę, kalkulować własną marżę i podsyłać obcych
    ludzi? Tak to ma wyglądać?
    Usiłowałem kiedyś poszukać elektryków zanim znalazłem swoich. Przybywali
    różni cwaniacy i jak im zadawałem pytania to widać było, że małe mają
    pojęcie i wysługują się innymi ale ofertę wręczali na piśmie, po
    biznesmeńsku z tym, że cena była z kosmosu i się nie znali.