    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykończenie - 300 zł za dzień pracy ?
    Date: Sun, 4 Oct 2009 14:06:28 +0200

    > Jak ja lubię takie opinie :). To jedyny sposób, który akceptuje szanujący
    > się fachowiec robiąc prace nietypowe >lub remontowe (gdzie nie wiadomo z
    > góry jaki będzie zakres). Od metra można płacić za docieplenie, tynk,
    > malowanie. Za glazurę już nie. Chyba że ktoś chce mieć plastikowe listewki
    > zamiast szlifowanych narożników.

    bzdura
    ja u siebie placilem za polozenie plytek od m2(wlasciwie to na kwote za
    calosc sie umowilismy, ale wyliczenia gosc robil na podstawie m2 i mb)
    prosta sprawa, ilosc m2, narozniki szlifoane liczone z mb i po problemie.

    umowilismy sie na konkretna kase +/- 300 zl jak by cos wyszlo po drodze.
    wyszlo tyle ze trzeba bylo jedno gniazdko przesunac na srodek plytki i
    podobnie z rurkami idacymi pod zlewem(tez na srodek przesuwal co sie wiazalo
    z przerobka rur w scianie) i za to doliczyl mi na koniec 150 zl extra.

    robil okolo 3 tygodni, robota idealna, nie mam sie do czego przyczepic

    --
    pzdr
    piotrek