eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ? › Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
  • Data: 2009-02-08 13:24:57
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gmmke3$kp6$1@inews.gazeta.pl...

    > Natomiast urzędnicy są tylko "urzędasami" z przyspawanymi dupami do swoich
    > stołków, traktujacych petentów sposób przedmiotowy.
    Troche "dosadnie" ale celnie.
    Z jednej strony zgadzam się co do tego
    że fachowcy czasem przesadzają z cenami.
    Jeśli ktoś jest naprawde dobry i uczciwym to niech i uczciwie zarobi.
    Ale oprócz fachowców są też fahofcy którzy często biora nie mniej.
    Problem tylko w tym by trafić rzeczywiście na fachowca. Zgodzę się
    że w zasadzie wolny rynek więc płacz i płać.
    Co do budżetówki kolegi określenie jest często trafne.
    Oczywiście są uczciwi ludzie którzy powinni zarabiać lepiej - Ale niestety
    tutaj nie ma wolnego rynku. I czy będzie np. lekarz który ma w dupie
    wszystko
    i spojrzeniem pyta "CZEGO?" czy dusza człowiek to ten drugi może miec
    conajwyżej gorzej. A tzw. "biurwy" to dopiero plaga. Ja broń boże nie
    uogólniam, bo są naprawde
    porządni ludzie wśród urzędników. Ale większość z nich zapomina że są po to
    by służyć
    ludziom, a pensję mają z podatków szarego pracownika. JEdnak by to wszystko
    się
    zmieniło musi minąć parę pokoleń bo "komunizm" nadal zbiera swe żniwo.

    Pzdr
    J23