eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w
    związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Date: Sun, 8 Feb 2009 15:11:40 +0100

    > I nie dociera do ciebie, że to jest właśnie kradzież ? lub jak wolisz
    > oszustwo podatkowe.

    Dlaczego piszesz o oszustwie podatkowym ?
    Wiesz ile kilometrów trzeba zrobić dziennie w branży budowlanej ?
    Wyobraź sobie kilka robót jednocześnie na kilku budowach. Trzeba dojechać,
    dowieźć materiały, wyznaczyć front robót pracownikom, sprawdzić wykonanie
    tych robót itd.
    Czy dla Ciebie jest przestępstwem, że pomiędzy tymi wszystkimi robotami
    podjedzie się na obiad do domu lub do jakiejść knajpy, albo zrobi zakupy w
    markecie (jedzenie, picie) ?
    Budowlanka to nie sklep mięsny czy też urząd skarbowy, gdzie pracownicy
    spędzają całą dniówkę i tylko raz dziennie dojeżdżają i wracają.
    Nierzadko w ciągu dnióki jest konieczność, aby część ekipy czy też cała
    ekipa przemieściła się z jednej budowy na drugą kilka razy w ciągu dniówki.
    Niestety to jest właśnie taka robota, której nie da się pogonić lub zrobić
    "na zapas". Całkiem inna specyfika pracy niż typowego urzędnika lub
    robotnika na lini produkcyjnej.
    Poza tym jakim przestępstwem jest, że pracownik weźmie samochód i pojedzie
    nim do domu, aby następnego dnia jechać wprost na budowę zamiast do siedziby
    firmy ?
    Tak naprawdę w tej branży trudno jest określić, kiedy jest użytek firmowy, a
    kiedy prywatny.