eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
  • Data: 2009-02-09 10:22:46
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:gmo0ej$hga$1@inews.gazeta.pl...

    > Dorzuć jeszcze zaszłości historyczne, że zabory, że okupant itd. a to
    > dalej będzie żałosną próbą usprawiedliwienia kradzieży - jaką jest
    > niewątpliwie niezgodne z prawem niepłacenie podatków. I tyle, żadnej

    Jak mi sie zdaje to w ogole nie zrozumiales o co chodzi. Nikt nic tu nie
    usprawiedliwia, a jezeli milionowe odprawy za 3 dni niby pracy sa dla Ciebie
    OK to Twoja sprawa.
    Chodzi o to, ze obowiazki wobec panstwa ma obywatel i to jest jasne, ale
    chcialby czuc, ze to panstwo robi cos i dla niego. Prawo jak ktos pisal
    mozna sobie ustalic jakie sie chce. Jedna z gmin ustalila podatk dla firm od
    szacowanych opadow deszczu. Jezeli to jest prawo dla obywatela to zycze Ci
    wiecej podobnych podatkow w Twojej gminie. Bedziesz czul sie taki scalony z
    systemem.

    > ideologii. A co do żali ? co zrobiłeś by to zmienić ? Tu przywołam słowa
    > ogólnie lubianego Adama P. :) który wyśmiewa leniwe "nie da się". Jeśli
    > sami czegoś nie zrobimy, nikt tego za nas nie zrobi, chyba że to będzie
    > kop w naszą dupę.

    Zmeczony jestes i piszesz jakies pierdoly. Co Ty zrobiles zeby cos zmienic??
    Co mozesz zrobic zeby cos zmienic?? Pojsc na wybory?? Moze samemu byc jak A
    Lepper i podpisywac umowy najpierw przy lepszej telewizji, pozniej przy tej
    dla ciemnego ludu? Sorry ja nie potrafie jednego dnia mowic jedno, a
    drugiego dnia drugie.

    > PS. Jeszcze tylko jedno - odebranie pieniędzy Złotym Ustom Torunia, na
    > geotermię, tylko za to jaki i kim on jest - to również niesprawiedliwość.

    Jaaasne, bo zakonnik jest najbardziej odpowiednia osoba do wiercenia dziur w
    ziemii i caly kraj powinien sie na to skladac, by mozna bylo ogrzewac
    uczelniane mury, za kilkadziesiat milionow zlotych. Super ekonomiczna
    inwestycja.

    Pozdro.. TK