  • Data: 2014-12-12 16:36:15
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 16:01:20 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Dokładnie o tym pisałem jakiś czas temu tyle że potrzebne jest _uzasadnione_
    > podejrzenie popełnienia przestępstwa.
    > Jak na razie to brak tego "uzasadnienia" jest tylko argumentacja wyszło
    > inaczej niż w błędnym sondażu więc na pewno fałszerstwo.

    Uzasadnionym podejrzeniem są:
    duza (wieksza niz zwykle) ilosc glosów niewaznych
    różnice w wynikach exitpoll - mimo ze zawsze pokrywały sie dosc dokładnie.

    A strona rządowa mówi - pokazcie dowody. No nie mamy dowodów bo zeby je uzyskac naly
    przeprowadzic sledztwo. A sledztwo sie nie rozpocznie bez pokazania dowodów. I
    kółeczko sie zamyka.

    Co politycznie znów jest na reke obozowi władz bo mozna kaczora bezkarnie obrzucic
    błotem "mówi ze sfałszowane a dowodów nie ma, podpalacz polski"
    Pani premierowa wlasnie znów cos nadala w tv - chcielibyscie posluchac jak naprawi
    sluzbe zdrowia? Otóż nie, ale za to dowiecie sie jaki kaczor jest zł . Obejrzyjcie
    dzis wiadomosci w tvn.

    > Nie ma powodu by zakładać że sondaż (o którym wiemy że był błędnie
    > przeprowadzony,

    skąd wiemy? z plotki. Wypowiedz pana z ipsosu cytowałem.

    >a dodatkowo kilkanaście procent badanych odmówiło
    > odpowiedzi)

    czyli jak zwykle. W sondazach nie musza odpowiedziec wszyscy a tylko reprezentatywna
    grupa.

    b.