  • Data: 2014-12-15 11:58:27
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:11accce9-5b4e-46f2-b522-457be7c07e40@go
    oglegroups.com...

    > Uzasadnionym podejrzeniem są:
    > duza (wieksza niz zwykle) ilosc glosów niewaznych

    Prawda, ale tylko w przypadku sejmików. I jest to łatwo _wstępnie_
    sprawdzić. Bo może po prostu w tych wyborach więcej osób zrobiło błąd lub
    celowo olało wybory do sejmiku.

    > różnice w wynikach exitpoll - mimo ze zawsze pokrywały sie dosc dokładnie.

    Ale o tym exit-pool wiemy, że miało błędna metodologię. Więc to nie
    argument.

    > A strona rządowa mówi - pokazcie dowody. No nie mamy dowodów bo zeby je
    > uzyskac naly przeprowadzic sledztwo. A sledztwo sie nie rozpocznie bez
    > pokazania dowodów. I kółeczko sie zamyka.

    Powtarzam po raz enty błędnie przeprowadzony sondaż nie jest dowodem (ani
    nawet podstawa do podejrzeń). Natomiast jak ktoś zrobi teraz sondaż z
    pytaniem czy oddał pan nieważny głos i z tego sondażu wyjdzie że taki głos
    oddało 3% to to już będzie jakiś punkt zaczepienia i powód by wszcząć alarm.

    > Co politycznie znów jest na reke obozowi władz bo mozna kaczora bezkarnie
    > obrzucic błotem "mówi ze sfałszowane a dowodów nie ma, podpalacz polski"

    Kaczyńskiego można obrzucać błotem za wiele rzeczy i jak ktoś chce to nie
    potrzebuje nowych powodów. Ten facet już zrobił wystarczająco dużo zła by go
    obrzucać błotem do końca jego życia.

    > Pani premierowa wlasnie znów cos nadala w tv - chcielibyscie posluchac jak
    > naprawi sluzbe zdrowia? Otóż nie, ale za to dowiecie sie jaki kaczor jest
    > zł . Obejrzyjcie dzis wiadomosci w tvn.

    Oj straszne nawrzucała chamowi co ją wcześniej zwyzywał od Goebelsów. Moim
    zdaniem pani Kopacz jest i tak niewspółmiernie łagodna w stosunku do
    niektórych chamów.

    > skąd wiemy? z plotki. Wypowiedz pana z ipsosu cytowałem.

    Cytowałeś _jedną_ z wypowiedzi.

    > czyli jak zwykle. W sondazach nie musza odpowiedziec wszyscy a tylko
    > reprezentatywna grupa.

    Nie, nie jak zwykle w poprzednich exit-pools brak odpowiedzi był poniżej
    10%, a 10% uznaje się za granicę powyżej której kończy się badanie a zaczyna
    wróżenie.

    Pozdrawiam
    Ergie