    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Date: Mon, 15 Dec 2014 17:25:52 +0100
    <m6cemq$vl7$1@speranza.aioe.org> <m6cf8o$skm$1@dont-email.me>
    <m6cjp3$dlg$1@speranza.aioe.org> <m6d4bo$nmc$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <m6eg7a$7h0$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <m6ekj6$7ub$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m6eqh3$imb$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <m6evvu$oie$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <m6met0$ic8$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <m6mq0j$vrn$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    dyskusyjnych:1944cc85-0cb3-4ba1-84d5-c3fd45fab4c4@go
    oglegroups.com...

    > Jak chłop z krową na moście statystycznie maja po 3 nogi;)
    > Wystarczy że w jednej komisji wyborczej mówili "jedna karta jeden głos" a
    > w drugiej "jeden głos na każdy kolor karty" i już ilość błędnych będzie
    > się różnic.

    To ja wiem, ale to w takim przypadku od razu wyjdzie na jaw. Jeśli w gminie
    gdzie było dużo nieważnych głosów taki sondaż wykaże że rzeczywiście dużo
    osób oddało nieważny głos to teza o fałszerstwie upadnie. Tylko tyle i aż
    tyle.

    Oczywiście pytanie "dlaczego w jednej gminie nieważnych jest 25% a w innej
    tylko 10%" pozostanie aktualne, ale to już zupełnie inna sprawa.

    > Ale tak po sobie i znajomych myśle ze po prostu ludzie olali głosowanie do
    > powiatu. Kandydatów na radnych miejskich/gminnych znali, na
    > burmistrzów/wójtów/prezydentów tez a powiatowa
    > książeczka to tak trochę albo losowo albo wcale.

    Też tak myślę.

    > Sam nie wiedziałem na kogo do powiatu zagłosować bo prawie nikogo nie
    > znałem a te osoby które akurat znałem to absolutnie wg mnie się tam nie
    > nadawały. Zagłosowałem więc "na listę"

    Ja z bólem też bo szczerze najchętniej to bym wybrał jakiegoś niezależnego
    lokalnego polityka ale niestety żaden niezależny nie kandydował więc
    zagłosowałem na "mniejsze zło".

    Pozdrawiam
    Ergie