    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 16 Dec 2014 04:43:38 -0800 (PST)
    <m6cemq$vl7$1@speranza.aioe.org> <m6cf8o$skm$1@dont-email.me>
    <m6cjp3$dlg$1@speranza.aioe.org> <m6d4bo$nmc$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <m6eg7a$7h0$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <m6ekj6$7ub$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m6eqh3$imb$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <m6evvu$oie$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <m6met0$ic8$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <m6mq0j$vrn$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <m6oqk0$7i1$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <m6p5uo$lvi$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 12:44:25 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Jeśli w takim małym sondażu wyszłoby cokolwiek podejrzanego to już dawno PiS
    > zamówiłby większy i ogłosił to całemu światu.

    jesli sondaz by zamówił pis byłby z złożenia niewiarygodny dla mainstreamu i jako
    taki nie stałby sie przyczyna sledztwa.

    > Nie, PiS. A jak chcesz dyskutować na takim poziomie to beze mnie.
    > Pseudo-dowcipne sugerowanie spisków mnie nie bawi. Od lat to PiS ma
    > najwięcej mężów zaufania

    Najłatwiej załatwic człowieka z ambicją bycia oświeconego jest powiedziec mu ze
    teoria jest spiskowa. I niezależnie czy bedzie prawdziwa czy nie bedzie jej
    zaprzeczał. Ja nie sugeruje spisków tylko podejrzewam oszustwo.

    > Nie wiem kto to jest pan telewizor i co mówi ale wiem co mówi rzeczywistość:
    > jak mam wybory do sejmiku gdzieś to albo nie zaznaczam nikogo albo
    > pierwszego z brzegu. Jeśli jest inaczej to znaczy że nie mam ich gdzieś.

    czy wobec tego w poprzednich latach głosy takie zaniedbane, postawione gdziekolwiek
    równiez wsparłyby PSL? Czy raczej inna partię z pierwszego miejsca?

    > ROTFL. Ankiety były _identyczne_ dla wszystkich. Więc dlatego wystarczy że
    > spytasz _jednego_ czy na ankiecie była możliwość zaznaczenia odpowiedzi:
    > "oddałem nieważny głos", albo "zaznaczyłem kilku".

    aaa w tym sensie to tak - mozesz sobie pytac. Ipsos wie jakie były pytania i wiedzial
    jaką metodologie zastosowac.

    >Za chwilę usłyszę że nie chciał
    > ale musiał i jest męczennikiem.
    Zrobił to świadomie i dobrowolnie.

    Zgoda (poza męczniennikiem,)

    > Siejesz propagandę "powszechnie było głoszone". Przypomnij sobie co _JA_
    > pisałem skoro ze mną dyskutujesz. Tak się składa że broniłem doktryny KK

    tak, wiem.

    > wierzący) mają się nijak do katolicyzmy Franciszka, ale akurat w kwestii
    > szacunku dla chleba są chyba zgodni.

    a tobie sie chyba chleb myli z kazdym pożywieniem.

    > Ja nie wiem co mu ktoś dorabia ja piszę _osobiście_ o _mojej_ opinii.

    Dociekam zródeł tej niecheci :)

    Przed
    > zrobieniem Leppera wicepremierem nic złego o nim nie mówiłem. Ot był
    > politykiem jak inni miał drobne wpadki jak każdy, ale szczerze powiedziawszy
    > mimo, że wtedy prenumerowałem zarówno GW jak i Rzepę to nie kojarzę żadnych
    > jego chamskich wypowiedzi. Natomiast w pewnym momencie cos się zmieniło i
    > zaczął obrażać innych ludzi tylko dlatego że mają inne zdanie - ot choćby
    > wypowiedź na temat stania tam gdzie ZOMO.

    Czy to obrazało czy raczej okreslało pozycje jako stosunek do komuny? Popatrz
    historycznie na te słowa o ZOMO. Ci którzy stali tam gdzie zomo zegnali potem z
    honorami jaruzelskiego, a druga strona jednoznacznie to potępiała.
    Moze to była stosunkowa trafna diagnoza podziału.

    > Ja rozumiem że można kogoś nie lubić ale negowanie zasług i obrażanie osób
    > które działały w PRL'owskiej opozycji tylko dlatego że teraz należą do
    > innej partii to chamstwo czystej wody.

    A to zależy co ta opozycja teraz robi. Nikt nie neguje zasług w opozycji, natomiast
    oczy otwierają sie ze zdumienia gdy ta sama opozycja która walczyła z komną zrobiło
    dokładnie obrót wstecz i chroni komuchów przed jakjąkolwiek lustracją, ubeków,
    stalinowskich sędziów. To że żaden bandyta z ub nie został skazany mówi o wiecej o
    transformacji niz wszystko inne...

    > w podziemiu i mam pamięć dla _wszystkich_ którzy o wolna Polskę walczyli
    > niezależnie od tego jak się czyjeś losy potoczyły po 90'tym bo to inna
    > księga historii.

    czyżby?

    > A skąd przypuszczenie że ja tak nie robię? Nie dyskutujemy o innych więc nie
    > wiesz jak oceniam innych skąd więc to przypuszczenie że skoro nie lubię
    > Kaczyńskiego to innych oceniam inną miarą?

    Tak mi sie wydaje. Jesli kaczor jest zły to tusek jest znacznie bardziej zły - a tego
    nie usłyszałem.

    > Samo sugerowanie tego pokazuje że
    > zafiksowałeś się na biało - czarno. Kto nie z nami ten przeciw nam.

    sie powtórze - głosuję obecnie na pis ale wcale nie uważam tego za najlepsze
    rowiązanie. Mam beardziej republikanskie ciągoty, tyle ze tu są pustki...

    b.