    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 17 Dec 2014 11:22:45 -0800 (PST)
    <m6oqk0$7i1$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <m6p5uo$lvi$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <m6pcge$tib$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <m6pgq4$g46$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <m6rl08$coc$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <m6rvo5$1f5$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 14:16:54 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Jak pisałem jestem pewien że takie wewnętrzne śledztwo zostało już przez PiS
    > przeprowadzone i jak na razie nie przyniosło wystarczająco mocnych dowodów
    > by sprawę ogłosić światu.

    stasznie sie na to napiąłes - nie zauważasz ze dowolne badanie przeprowadzone przez
    pis zostałoby ogłoszone jako niewiarygodne. A dowodów nie mają bo nie mozna otworzyc
    worków i przeliczyc powtórnie głosy z najbardziej podejrzanych komisji.

    > Najprostsze wyjaśnienie już podałem - z tego że wyborcy PSL są zadowoleni z
    > wójtów/burmistrzów z PSL i dlatego popierają PSL także do sejmiku i oddają
    > tam ważny głos. A w miastach gdzie rządzi PiS, PO lub kandydaci niezależni
    > wyborcy nie są zadowoleni i nie głosują do sejmiku albo oddają nieważny głos
    > albo oddają głos na "partię drugiego wyboru".

    naciągane troche, przynajmniej jesli chodzi o wyborców pis, to jest zelazny
    elektorat, mało prawdopodobne swiadome oddanie głosu niewąznego - zrobie wykresy z
    podziałem na miasta i gminy, sie zobaczy czy jakis zaleznosci sie pojawią.

    > Jest też inne równie proste wytłumaczenie. PSL wie że ma obiektywnie gorzej
    > wykształconych wyborców i dał im (w swoich ulotkach i na wiecach) jasny
    > przekaz: "jeden krzyżyk na pierwszej stronie". Natomiast PO (poprzednio) i
    > PiS (obecnie) zaniedbali poinstruowanie swoich wyborców jak maja głosować a
    > skupiali się tylko na tłumaczeniu na kogo.

    wiesz, po kolei zarzucasz wyborcom różnych partii ze są głupsi - teraz PO? :-)))

    > Czyli jednak męczennik skoro odmowę bratania się z Warchołem nazywasz
    > "poddaniem". "Nie chciał ale musiał."

    Zapewne wolał miec wiekszosc i rządzic sam -ale to mało odkrywcze :)

    > Nie chce mi się uczestniczyć w tej próbie wybielania i rozmywania. Zapytałeś
    > dlaczego nie lubię Kaczyńskiego to Ci odpisałem. Możesz się z tym nie
    > zgadzać,

    po prostu jedno wysypanie zboza i to w koncu nie przez kaczora to wydaje mi sie
    strasznie mało na "obrzucanie błotem do konca zycia". No ale ok, moze dla ciebie to
    powód.

    > No i co z tego? Przepis stanowi byłe prezydentem należy się pogrzeb z
    > honorami - jak psu buda! Czep się tych co tworząc ten przepis nie zapisali
    > że dotyczy tylko prezydentów wybranych w wolnych wyborach, a nie czepiaj się
    > tego że ktoś po latach respektuje przepis!

    No ty sobie żartujesz? Jesli tylko przepis był powodem to w 3 sekundy mogli go
    zmienic. Ale nie - oni go rzeczywiscie chcieli honorowac. Na to sie oburzam.

    > Ja nie musze o tym czytać ja to znam bo zarówno obrady (te transmitowane)
    > jak i prasę podziemną wtedy śledziłem codziennie.

    Poczytaj, poczytaj, zachęcam - bo to panstwo teraz jest oparte na fundamencie
    wybudowanym wówczas. Warto wiedziec kto i jak to zmontował.

    > Widzę że doszliśmy już do politycznego science fiction, więc ten wątek
    > pomijam to co próbował robić Macierewicz nie było lustracją.

    Oglądałeś "nocna zmianę"? Na youtubie znajdziesz.

> [...]
    > orientacji który podpisał lojalkę bo był szantażowany, a przy tym obaj
    > faktycznie nie donosili a tymi którzy donosili sami chętnie i to tak że
    > przez ich donosy ktoś siedział albo został zamordowany.
    > Do tego jeszcze przyjąłem do wiadomości że SB _fabrykowało_ lojalki (np. na
    > księży) by je pokazywać innym księżom w trakcie ich werbunku. Oraz dodatkowo
    > dane uzyskane z podsłuchów często SB rejestrowało w aktach jako uzyskane w
    > trakcie rozmów z TW. I w ten sposób w archiwach są rzekome donosy osób które
    > nigdy nie donosiły ani nie były TW tylko zostały podsłuchane.

    to cytat z wyborczej? Dokładnie tak, prawie słowo w słowo całymi latami wbijano
    ludziom w głowy aby tylko nie dopuscic do dekomunizacji. Jak widac podziałało.
    Argumenty sa bzdurne bo prawde mozna poznac -tylko ze trzeba chciec.

    > Nie wiem, czym Ty się kierujesz w życiu przy ocenianiu postępowania innych
    > ale dla mnie istotne są intencje.

    Taaaa, to sprawdz intencje leppera gdy zboze wysypywał :/

    > Oni to mieli po prostu gdzieś. Jak nie masz co do garnka włożyć, jest
    > problem z kupieniem choćby butów dla dzieci, jesteś zwalniany z pracy za to
    > że chodzisz do kościoła, a do więzienia trafiasz bo czytałeś nie tę książkę
    > co wolno. To walczysz o to by tego wszystkiego nie było a nie o to by jeden
    > albo drugi stanęli przed sądem.

    a bez znaczenia było kto był sprawcą tych nieszczęść?

    > Zejdź na ziemię. Jeśli porównujesz brak pluralizmu w kilku mediach z cenzurą
    > to obrażasz tych którzy przez cenzurę ginęli. Na tym poziomie nie chce mi
    > się dyskutować.

    Co wy z tym obrażaniem? Moze to wy ich obrażacie ramie w ramie z urbanem głosząc
    swoje mądrosci?

    W normalnym kraju to działa tak. Jest władza wykonawcza, ustawodawcza i sądownicza.
    Media sprawują funkcje kontrolna aby w razie nieprawidłowosci poinformowac naród ,
    który moze władze zmienic.
    U nas media za panstwowe pieniądze (sprawdz ile kasuje od panstwa wyborcza) obrzydza
    opozycje i fałszuje obraz rzeczywistosci, tak by znów mogi wygrac ci sami, by te same
    media wspierac panstwową kasą.

    > Naród ma dostęp do informacji a dowodem na to jest choćby fakt, że jak PiS
    > po dojściu do władzy przejął TVP to naród się obudził i po dwóch latach im
    > podziękował mimo, że większość wpadek czy to premiera czy prezydenta nie
    > było w Wiadomościach TVP pokazywanych.

    jazda była po kaczynskich w kazdej telewizji i radiu. Pamietam bo mnie to bawiło
    nawet, wtedy to ja byłem lemingiem :)

    > No to prawie tak samo jak ja tylko ja patrzę na interes _Polaków_. I jeśli w
    > interesie Polaków jest by cześć suwerenności oddać do "Brukseli" (np.
    > wprowadzenie Euro) to jestem za.

    Zgadzam sie, ze naród ma prawo tak o sobie zdecydowac. Tyle ze uważam na dzis ze
    obecna władza jest słabym reprezentantem spoleczenstwa z powodów opisanych powyżej.

    b.