    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 13 Sep 2021 09:45:00 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 15:52:07 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Tylko, żebyś choć ty jeszcze pamiętał moje nauki. Póki co powtarzasz
    > cały czas te same błędy i włazisz w d.... nie tym co trzeba.
    >
    > Co do twoich wyobrażeń wyłączanie gniazd zewnętrznych nie jest żadną
    > paranoją. Po pierwsze gniazda zewnętrzne narażone są na zwarcia i
    > doziemienia na skutek opadów deszczu i śniegu. Ale pomijając fakt, że
    > mogą niepotrzebnie wyłączać zasilanie w domu to są świetnym narzędziem w
    > rękach złodziei. Złodziej zanim okradnie dom to go obserwuje i sprawdza
    > reakcję domowników na przeróżne sytuacje. Jedna z nich jest wyłączanie
> [...]
    Ty użyszkodnik jakiś mesjasz jesteś że nauczasz? Dla mnie jesteś debil co nie
    potrafił podłączyć zaworu elektromagnetycznego żeby wodę kraść. Bo w jakim innym celu
    ktoś by podlaczal zawór w studzience. Do tego ostrzeżenie że nie włazi tobie do
    dupy. O dupnych sprawach pisz z pizdziakiem. On jest specjalistą zatrudnionym w
    niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistow. Ty ani mesjasz ani nauczyciel a debil
    jesteś. I na dodatek kłamca. Wodny chleb to twój gnoju wynalazek i wszyscy tutaj o
    tym wiedzą bo wszyscy się z ciebie nabijali jak piekles wodę w 180 stopniach. A teraz
    won do budy i na panów nie szczekaj.