  • Data: 2021-09-14 07:38:11
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Runt <t...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-13 o 18:49, wykastrowany baran Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    nick aktualnie używa?
    idz z tym do zenusia! oko za oko! ta kanalia i ty łajzo odpieprzycie się
    to dam wam spokój. wymienisz mój alias - możesz liczyć na "wzajemnośc"
    ty głupi bucu! podoba ci cię? zenusiowe chamstwo ci nie przeszkadza? no
    liż mu tyłek. liż! ze strachu bo takie gnidy jak ty zawsze czepiają się
    czyjegoś tyłka.
    > Barany takie jak użyszkodnik czy pizdziak nie są w stanie niszczyc grupy. Jeśli już
    coś niszczą to tylko swoje zawszone byty.

    zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do odbytów? ;-))))

    no co girles? krisy i inne janusze. podoba sie wam zenusiowy tekst?
    jesteście tacy sami jak ten bydlak.

    --
    Runt