  • Data: 2021-09-14 07:38:25
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Runt <t...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-13 o 18:45, wykastrowany baran Zenek Kapelinder pisze:
    /../
    > Ty użyszkodnik jakiś mesjasz jesteś że nauczasz? Dla mnie jesteś debil co nie
    potrafił podłączyć zaworu elektromagnetycznego żeby wodę kraść. Bo w jakim innym celu
    ktoś by podlaczal zawór w studzience. Do tego ostrzeżenie że nie włazi tobie do
    dupy. O dupnych sprawach pisz z pizdziakiem. On jest specjalistą zatrudnionym w
    niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistow. Ty ani mesjasz ani nauczyciel a debil
    jesteś. I na dodatek kłamca. Wodny chleb to twój gnoju wynalazek i wszyscy tutaj o
    tym wiedzą bo wszyscy się z ciebie nabijali jak piekles wodę w 180 stopniach. A teraz
    won do budy i na panów nie szczekaj.

    zenusiu, wciąz tęsknisz za czasami kiedy obciągałeś psu hansa, a on
    posuwał cię od tyłu? ;-)

    ile "roków" tam "pracowałeś" cwelu?
    wyjechałeś goły i wróciłes goły tyle że z rozwalonym odbytem. ;-)))

    no krisy, janusze i inne dupolizy zenusia - jak się wam podoba ten
    tekst? ;-)))

    --
    Runt