  • Data: 2019-03-07 14:00:20
    Temat: Re: Wylewka przed tynkami
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie żebym miał w tej sprawie jakieś szczególne stanowisko, ale jednak
    > przy ogrzewaniu podłogowym rozkład temperatur - ekonomicznie bardzo
    > korzystny - to duża nowość dla ludzkiego organizmu, który przez miliony
    > lat nauczył się (i dostosował), że na dole zimno a na górze ciepło. Cz > ta zmiana
    ma jakikolwiek negatywny wpływ na nasze zdrowie?
    Nie ma, jest przyjemne lekkie ciepełko, szczególnie na płytkach i w
    łazienkach,
    na panelach w ogóle nic nie czuć. Panele są obojętne w dotyku ani zimne
    ani ciepłe.

    Może zastawkom
    > w nogach ciężej pracować?
    Spotkałem się z tym ale to wina domu który był nie ocieplony i podłoga
    za mocno musiała grzać, dlatego przy obliczeniach są graniczne temp
    podłogi których nie wolno przekraczać. A jak ma ktoś z zastawkami
    problem to znaczy tylko że za mało chodzi.

    Może odporność na przeziębienia zanika? A może
    > nic? Ja tego nie wiem.
    Nie nie znika.

    --
    Pozdr