  • Data: 2019-03-07 14:27:59
    Temat: Re: Wylewka przed tynkami
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Mar 2019 01:58:04 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Jakie masz argumenty za mieszanym?

    No że jak się nie sprawdzi podlogowka to przełącze na grzejniki.

    > Kto nie zaleca?

    Znajomi, moje środowisko. Temat nie wglebialem bo skoro kilka osób
    znajomych mówiło, że nie zdrowe to uznałem że coś w tym jest.
    O przypomniało mi się, kierownik budowy też coś mi o tym mówił.
    Oczywiście przemawia do mnie argument, że wygodniej sama podlogowka
    (tak chciałem pierwotnie) ale jak kury mają się przestać nieść a
    krowy dawać mleko to nie będę kopał się z koniem i pójdę na kompromis
    i zrobię hybrydowe...

    --
    Marek