    From: "Kwinto" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wylewka z chudego betonu na gruncie
    Date: Mon, 7 Jun 2010 12:21:48 +0200

    > Dobrze kombinujesz; zrobic kilka otworow i w tym niezageszczonym gruncie
    > wykonac cos w rodzaju pali betonowych. Z tym, ze ja kombinowalbym cos w
    > rodzaju iniekcji; wbijac w ten niezageszczony grunt zaostrzone pale
    > drewniane
    > do glebokosci, na ktorej beda stawiac wyraznie wiekszy opor. Potem
    > delikatnie
    > je wyciagac i otwory zalac mleczkiem cementowym. Rzadkie mleczko,
    > powiedzmy
    > lopate lub poltorej cementu na wiadro wody, dokladnie wymieszac i wlewac
    > do
> [...]

    Twoja propozycja jest zgodna z moim kierunkiem myślenia.
    Nie pilnowałem cały czas tych 2 facetów którzy zagęszczali
    grunt i prawdopodobnie nie robili tego dokładnie warstwowo.
    Prawdopodobnie też nie jest to jednolitej grubości warstwa piasku
    ale pozostawione kupki gliny po wykopkach pod ławy.
    Natomiast chuda wylewka jest zrobiona jednolicie z gruszki
    grubości 10-12 cm. Odchyłki wypoziomowania (gładkości) max 15 mm
    na długości 8 m dlatego szkoda mi ją naruszać, szczególnie w salonie.

    Dzięki za propozycję ale poczekam, może pojawią sie inne opinie.