  • Data: 2010-09-06 08:50:55
    Temat: Re: Wyrównanie sufitów w bloku
    Od: "kurdebalans" <moja nazwa@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i60fg4$ftl$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Za pare dni wchodzi ekipa i chcialem zlecic wykonanie gładzi na scianach i
    > sufitach
    > i mma dwa pomysły jak wyrównac sufity
    >
    > 1. nierownosci łączenia płyt wyrownac i potem na sufit siatke klej gladz
    > albo
    > 2. na plackach kleju przykleic płyte k-g
    > sufit podwieszany nie wchodzi w gre jak to w bloku niskie pomieszczenia
    > który sposób będzie lepszy?
    >
    > Pozdrawiam

    W miejscach łączenia płyt stropowych należy delikatnie odkuć z farby
    wierzchnią farbę z sufitu tak by odsłonić tynk.
    Na tynk należy przykleić siateczkę. Następnie zaszpachlować gładzią.
    Wyszlifować. I to wszystko.
    Sprawdziłem to już w trzech mieszkaniach z wielkiej płyty, zawsze z
    pozytywnym skutkiem.
    Nie dobierałem jakiejś specjalnej gładzi ale myślę że wskazane by było na to
    miejsce położyć taką bardziej elastyczną.
    Nie przesadzaj z odkuwaniem bo gładź ma jakąś tam max grubość określoną na
    opakowaniu by nie wystąpiły pęknięcia od skurczu.
    Ta siateczka jest specjalnie do tego celu i jest sprzedawana w rolkach
    kilku/kilkunastocentymetrowej szerokości. Ma na sobie klej umożliwiający
    przyleganie.
    Sprawdzone i tanie.
    W.