  • Data: 2012-01-03 15:13:39
    Temat: Re: Wysoka drabina
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jackare napisał:
    > jedenastki zą z reguły dość miękkie i mocno sprężynują w pozycji drabiny
    > przystawnej w pełnym rozłożeniu

    No i zdaje się, że poruszyłeś samo sedno problemu i moich wątpliwości...
    Miałem nie dawno sytuację, kiedy chciałem coś tam poprawić pod okapem.
    Wysokość od podłoża jakieś... 4,5 - 5 m. Nie było na co wleźć, zatem
    skleciłem na prętce drabinę z czegoś, co było pod ręką i... Wlazłem,
    poprawiłem i czem prędzej z drabiny zrobiłem opał.
    Właśnie tego przystawiania się najbardziej obawiam i dlatego celuję w
    jedenastkę, że może sprawdzi się jako rozstawna trzyelementowa. Poza tym
    wewnątrz jako dwuelementowa na wspominane schody - w holu tylko tak mogę
    dostać się do okna nad klatką schodową. Tu wystarczą mi dwa elementy
    jako drabina przystawna.
    Na zewnątrz natomiast owe 8,5 metra to już w sumie fantazja, bo
    wprawdzie tyle mam do najwyższej kalenicy, ale chyba bym tak wysoko nie
    wlazł nawet po rusztowaniu warszawskim :-))). Jednak czasem coś przy
    wróblówkach trzeba poprawić, czy przy rynnach... i byłoby jak znalazł.
    Nie napalam się, bo zima i teraz i tak nie będę po śniegu ciągał tej
    drabiny :-), ale już na wiosnę choćby oświetlenie pasowałoby pomontować
    a bez drabiny ani rusz... Porozglądam się jeszcze, może będę miał okazję
    wleźć na taką 'jedenastkę', to sam ocenię jak się na niej czuję.

    Dzięki za wszystkie uwagi... Wiedziałem, że mogę na Was liczyć :-)))

    pozdrawiam
    Robert G.