  • Data: 2012-01-03 16:25:08
    Temat: Re: Wysoka drabina
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2012, 16:13:39 UTC+1 użytkownik Robert G napisał:

    > No i zdaje się, że poruszyłeś samo sedno problemu i moich wątpliwości...
    > Miałem nie dawno sytuację, kiedy chciałem coś tam poprawić pod okapem.
    > Wysokość od podłoża jakieś... 4,5 - 5 m. Nie było na co wleźć, zatem
    > skleciłem na prętce drabinę z czegoś, co było pod ręką i... Wlazłem,
    > poprawiłem i czem prędzej z drabiny zrobiłem opał.
    > Właśnie tego przystawiania się najbardziej obawiam i dlatego celuję w
    > jedenastkę, że może sprawdzi się jako rozstawna trzyelementowa. Poza tym
    > wewnątrz jako dwuelementowa na wspominane schody - w holu tylko tak mogę
> [...]

    No właśnie czy warto dla fantazji:
    a. dopłacić
    b. dźwigać
    Jakby nie patrzeć do 5m to spokojnie sięgniesz z 3x8, a i znacząco lżejsza, dzięki
    temu że krótsza mniej elastyczna, a jak już się konieczność użycia na większą
    wysokość trafi to raz na parnaście lat warto cały czas się szarpać z taką kobyłą?

    --
    ZZ@private