  • Data: 2010-10-07 19:27:54
    Temat: Re: Wzmacniacz GSM w domu
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-10-2010 o 19:03:48 Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com> napisał(a):

    > Przy odrobinie szczęścia wystarczy druga antena, najlepiej dookólna,
    > wewnątrz domu (np. w pomieszczeniu gdzie najczęściej przebywamy). Zero
    > zasilania i dodatkowych urządzeń, tylko dwie anteny połączone kablem.
    Wiesz że gdzieś dzwoniło tylko nie wiesz gdzie.
    Anteny owszem ale cały zysk straci się na kablu, niestety przy tych
    częstotliwościach kable już dają dość duże tłumienie i bez wzmacniacza
    sie nie obejdzie.

    > ile zasięg na dachu będzie wystarczająco silny, to takie rozwiązanie się
    > sprawdzi. Nazywa się to przemiennik pasywny, często stosowany w terenach
    > górzystych do odbioru TV naziemnej w miejscowościach położonych w
    > dolinach.
    >
    > No a jak się nie sprawdzi, to zawsze pomiędzy anteny można wstawić
    > wzmacniacz.
    Tylko jest jedno ale, jeżeli jest słaby sygnał z bazy to i baza nie usłyszy
    komórki, dlatego sam wzmacniacz niewiele da.
    Do autora, mozna zmienić operatora i przenieść numer, ja tak zrobiłem
    bo miałem dokądnie taki sam problem ja ty. Powołac się na słaby zasięg i
    rozwiązać
    umowę.

    --
    Pozdr